10 greseli uzuale de comunicare foarte des intalnite
Comunicarea este definita de totalitatea metodelor de primire si transmitere
Cum sa ramai productiv in timp ce calatoresti
Este o problema cu calatoriile: In teorie ai foarte
Tehnici de management al timpului – timpul de asteptare este un timp mort?
Timpul este de departe cea mai importanta si irecuperabila
Cum captezi atentia unui public distras – 3 pasi simpli
Conferintele sunt un mediu grozav pentru a acumula cunostinte,
3 Moduri de a defini Leadership-ul – de la antreprenori de succes
Tu cum ai defini leadership-ul?
Poate ca, intr-adevar, o definitie
Bill Gates – de la teama, la inovarea sistemului medical global (Studiu de caz)
Brainstorming, ambitie, entuziasm, dorinta de a schimba un mod
3 metode de a iti fideliza clientii si a crea o baza de fani pentru afacerea ta
Mutarea afacerilor in online, a adus oportunitati noi pentru
Exercitii neobisnuite de team building ale unor CEO faimosi
Team building-ul este una dintre cele mai bune metode de
Totul despre coaching – ce face un coach si ce valoare adauga afacerii
Exista o confuzie omniprezenta intre coach si trainer, exact
3 tehnici pentru a face fata clientilor nemultumiti
Disney, Apple, Microsoft, aproape toti gigantii pietelor, au dezvoltat
Captivarea publicului in trei pasi simpli – Informatie, contact vizual si expunere
Vorbitul in public este dificil chiar si pentru cei
Cum implementam managementul schimbarii corect
”Managementul schimbarii” este o disciplina, un instrument si o
25 Mai 2017 – BD HR Summit 2017 un eveniment de Business Days si Academia HR
Business Days, in colaborare cu Academia de
Importanta testarii psihologice a angajatilor – de ce ar trebui facuta si cand
Importanta testarii psihologice a angajatilor – de ce si
4 calitati ale unui bun viitor manager de vanzari
Managerul de vanzari este unul dintre oamenii cheie in