Business Days, in colaborare cu Academia de HR, organizeaza BD HR Summit 2017.

Unul dintre cele mai complexe evenimente dedicate departamentului de HR. Cu peste 20 de speakeri internationali, teme de discutie de actualitate, studii de caz concrete si experiente reale impartasite de unii dintre managerii HR de top din lume.

Un eveniment care se axeaza pe crearea de continut si pe dezvoltarea  si actualizarea informatiei participantilor.

Departamentul de HR este, probabil, unele dintre departamentele centrale ale unui business. Indiferent daca vorbim despre recrutarea persoanelor, despre dezvoltarea echipelor sau business-ului, departamentul de HR este cel in care se desfasoara magia.

De aceea, oamenii din interiorul departamentului trebuie sa fie mereu la zi cu informatia, mereu in pas cu trendurile, descoperirile si statisticile sociale. In definitiv, de ei depinde daca cea mai valoroasa parte a unei firme este mereu in dezvoltare: angajatii.

Indiferent ca vorbim de salarizare, motivare, alegerea tem building-urilor sau asigurarea satisfactiei in munca, toate acestea depind de un studiu atent al pietei, dinamicii psiho-sociale a oamenilor si determinarea raporturilor calitate-pret a serviciilor din piata actuala.

In definitiv, cum ai putea atrage angajati de top daca oferi prea putin pentru servicii, in raport cu restul pietei. Sau, ce le oferi din punct de vedere al mediului de munca si proiectelor pentru nivelul de satisfactie in raport cu munca angajatilor este sub ceea ce ofera competitorii tai?

Tocmai de aceea, Departamentul de HR este primul care trebuie sa tina pasul cu piata si sa isi dedice o parte din timp auto-dezvoltarii. Pentru ca este atat de important, BD HR Summit 2017 alege sa se axeze pe:

  • Calitatea continutului.
  • Exemple concrete si studii de caz de actualitate
  • Inovatie in HR si avantaje strategice in viitor.

De ce ar trebui sa participi?

  1. relevanta temelor- ele sunt alese in urma unei cercetari efectuate inainte de fiecare eveniment, in regiunea in care urmeaza a se organiza evenimentul;
  2. utilitatea temelor- sesiunile sunt interactive si permit audientei sa puna intrebari pentru a primi raspunsuri concrete la preocupari sau probleme concrete;
  3. calitatea speakerilor – proces complex de selectie, evaluare si suport in dezvoltarea abilitatilor de vorbit in public pentru speakerii evenimentelor Business Days, culminat cu premierea celor mai buni vorbitori si moderatori la Gala Business Days la finalul fiecarui an;
  4. aplicabilitatea imediata a cunostintelor dobandite – datorita temelor actuale si adaptate la nevoile, problemele si provocarile cu care se confrunta mediul de afaceri din regiune, precum si a metodologiilor si tehnicilor transferate de speakeri participantilor;
  5. schimbul de idei, studiile de caz si exemplele de buna practica incurajeaza dezvoltarea spiritului colaborativ si invatarea prin schimb de experienta;
  6. crearea cadrului ideal pentru numeroase oportunitati de business networking si dezvoltarea afacerilor iar feedback-urile si testimonialele oferite de cei care au completat chestionarele de la finalul fiecarui eveniment stau marturie in acest sens;
  7. numeroasele posibilitati de promovare si interactiune cu o audienta de calitate din mediul de business.

 

Distribuie in social media:

<div class=”addthis_sharing_toolbox”></div>

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania:

Te-ar putea interesa si:

[crp]