Foarte interesant. Am intocmit o lista cu cateva aspecte foarte importante pe care ultimii participanti le-au concluzinat in urma participarii la Trainingul De Vanzari pe care l-am organizat.

Va vor ajuta foarte mult. Dar asta, numai daca le constientizati si le puneti in aplicare.

Pentru a descoperi si voi ce si cum puteti face pentru a avea vanzari mai mari va invitam sa participati la urmatorul training dedicat vanzarilor si dezvoltarii afacerilor, pe care il organizam intre 14 si 16 Februarie. Detalii AICI !

Pana atunci spor la citit, la vanzari si la dezvoltare!

 

1.    Sa nu mai folosesc “ NU “.
2.    Sa ma temperez in timpul negocierii, sa nu ma mai grabesc.
3.    Oamenii cumpara de la oameni.
4.    Fara clienti, noi nu existam.
5.    Etica in afaceri este un lucru esential al omului de vanzari.
6.    Cand vreau sa obtin rezultate pozitive trebuie sa gandesc pozitiv.
7.    Trebuie sa comunic pe intelesul tuturor.
8.    Omul de vanzari este ferm, hotarat, sigur pe el.
9.    Adapteaza-te clientului.
10.    Incearca sa asculti mai mult decat sa vorbesti.
11.    Sa ma documentez mai bine referitor la profilul companiei si al omului cu care ma intalnesc.
12.    Sa organizez/reorganizez procesul de follow up.
13.    Voi evita pe cat posibil cuvintele si expresiile negative.
14.    Documentarea, cunoasterea produsului, a nevoilor clientului este primordiala pentru a face o propunere cat mai avantajoasa clientului.
16.    Voi face prospectare inaintea ofertarii.
17.    Ma voi inregistra, voi lua pe cineva cu mine la intalniri, pentru a putea obtine feddback.
18.    Voi incerca sa pun intrebari mai multe,
19.    Voi cere testimoniale si recomandari.
20.    Voi crea relatii cu clientii mei.
21.    Voi prezenta atat caracteristicile produsului, dar mai ales beneficiile si avantajele pe care aceste le aduce clientului.
22.    Clientul are intotdeauna dreptate.
23.    Folosirea metodei AIDA: Atentie, Interes, Dorinta, Actiune
24.    Voi urma pasii unei vanzari asa cum trebuie: Prospectare, Calificare, Investigatie, Ofertare, Incheiere si mai ales FOLLOW UP
25.    Imi voi surprinde clientii prin ORIGINALITATE.
26.    Voi avea incredere in MINE, in FIRMA si IN CEEA CE VAND.
27.    Trebuie sa plec la drum plin de OPTIMISM si POZITIVISM.
28.    Intotdeauna trebuie ca prima oara sa captez atentia clientilor.
29.    Voi acorda o importanta sporia limbajului trupului:mimica, gestica.
30.    Voi cere intotdeauna FEEDBACK.
31.    Tonul trebuie sa fie ferm, ritmul sustinut, adaptat clientului, volumul moderat si adaptat conditiilor.
32.    Atentie la DETALII, la CERINTELE si NEVOILE clientilor.
33.    Promptitudine in inaintarea ofertelor promise.
34.    Calificarea prospectilor este primordiala pentru derularea procesului de vanzare.
35    Beneficiile VAND. Voi vinde BENEFICII clientilor mei.
36   Voi accentua perioada de documentare, de pregatire a vanzarii.
37.   Imi voi stabili obiective SMART.
38.   Voi stabili echipei de vanzari obiective clare si precise.
39.  Vanzarea voi incerca sa o duc mereu inspre “inchidere”.
40.   O sa adresez mai multe intrebari ca sa aflu mai multe informatii.
41.   Voi pune accentul pe cuvintele cheie.
42.   Voi contacta persoanele carora le-am vandut pentru a face follow up, pentru a ideintifica noi oportunitati.
43.   Voi incerca sa simplific procedurile de lucru cu clientii, pasii de achizitionare al produselor.
44.    Ma voi implica in optimizarea promovarii online.
45.    Voi mari mereu si mereu baza de date.
46.    Imi voi schimba atitudinea intr-una de invingator,.
47.    Imi voi face si voi utiliza conturi pe toate retelele de socializare: facebook, linkedIn, keypeople, twitter.
48.   Voi strange si voi promova testimonialele clientilor mei.
49.  Nu voi mai intrerupe clientii in timpul convorbirilor.
50.  Voi fi perseverent in tot ceea ce fac.
51.   Voi fi plin de optimism zi de zi. Optimismul si pozitivismul imi aduc lucruri pozitive in tot ceea ce fac.
52.   Voi descoperi, voi asculta si voi nota nevoile clientilor mei.
53.   Ma voi documenta mult mai mult in privinta vanzarilor, marketingului, a produselor pe care le vand, a companiei pe care o reprezint, a concurentei.
54.   Voi asculta mai mult clientii si ii voi asculta activ.
55.    Voi fi mult mai hotarat si mai impunator.
56.    Voi organiza baza de date cu potentialii clienti.
57    Voi finaliza toate negocierile. Le voi cere clientilor sa comande.
58.    Voi participa la toate seminariile, conferintele pentru networking.
59.    Voi fi mult mai atent la scrierea emailurilor.
60.    Voi face schimb de informatii si de experienta cu colegii mei

 

Cu prietenie,

Alexandru Dinu
Trainer, Antreprenor si Specialist in Strategii de Dezvoltare