Pentru cei mai multi antreprenori si proprietari de afaceri mici, se pare ca nu sunt niciodata suficiente ore intr-o zi.
Presiunea de a te asigura ca totul merge bine poate dura si zile intregi, iar lista cu probleme de rezolvat se pierde cu usurinta printre prioritatile in continua schimbare.
Cum poti utiliza cel mai bine timpul pentru a fi mai eficient? Am vorbit cu mai mulți antreprenori de succes despre sfaturi si trucuri ce ii mentin productivi si eficienti.
Iata unele dintre cele mai bune sfaturi ale lor.
1. Seteaza-ti in minte inca de dimineata ca va fi o zi plina de succese. Hello Design CEO David Lai
2. Incerca sa-ti iei o zi pe saptamana pentru a lucra de acasa. HubSpot CEO Brian Halligan
3. Cel putin o zi pe luna gandeste-te numai la planurile pe termen lung. GoodData CEO Roman Stanek
4. Fa o analiza 80/20 a eforturile tale de zi cu zi, o data pe luna. (20% din activitatile care conduc la 80% din rezultatele dorite) Entrepreneur and author Tim Ferriss
5. Gaseste-ti un partener bun. Birchbox cofounder Katia Beauchamp
6. Gaseste-ti un mentor cat mai devreme. Este cel mai eficient mod de a te misca mai repede. WeDidIt cofounder Sulaiman Sanni
7. Unii oameni pur și simplu nu sunt facuti pentru a lucra intr-un birou. WORK[etc] founder Daniel Barnett
8. Casatoreste-te cu persoana potrivita. CEO-ul LifeWay Julia Smolyansky
9. Asigura-te ca ai o zi pe saptamana, doar pentru tine. Asana CEO Dustin Moskowitz
10. Trece emailurile de ieri necitite in lista TO DO de astazi. Zappos CEO Tony Hsieh
11. Lucreaza cu partenerul tau de viata, si ingrijeste-te mai putin de gramatica. Warby Parker CEO Neil Blumenthal
12. Nu te mai baza pe email atat de mult. Evernote CEO Phil Libin
Sursa: Business Insider