[Lightning-Bolt]

Ai zile in care esti stresat?

Vrei sa afli cum il poti combate si cum iti poti mari toleranta la stres?

Vrei sa intelegi mai bine cum functioneaza stresul si pericolele la care te expui daca il accepti in viata ta?

Probabil iti doresti sa poti elimina stresul cu care te confrunti zi de zi!

Contacteaza-ne acum pentru trainingul practic “Managementul stresului”!

[icon name=”question-circle” class=”” unprefixed_class=””] Te trezesti obosit?

[icon name=”question-circle” class=”” unprefixed_class=””] Nu ti-a ajuns somnul?

[icon name=”question-circle” class=”” unprefixed_class=””] Adormi greu?

[icon name=”question-circle” class=”” unprefixed_class=””] Grijile nu-ti dau pace?

[icon name=”question-circle” class=”” unprefixed_class=””] Gandurile sunt cam negre?

[Angry-Face] [Happy-Face]

[icon name=”check-circle” class=”” unprefixed_class=””] Poti veni la noi sau poti merge 6 luni la un psiholog terapeut.

[icon name=”check-circle” class=”” unprefixed_class=””] Iti garantez ca la noi este si mai repede si mai ieftin.

 

Iti vom dezvalui in primul rand cum reactioneaza organismul tau la stres si ce produce el in organism. Apoi vom inventaria impreuna sursele tale de stres si cum sa le contracaram. Iti vom prezenta de asemenea si tehnici pentru managementul stresului.

Cui se adreseaza trainingul managementul stresului?

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Persoanelor de conducere sau de executie care resimt un grad ridicat de stres si/sau oboseala cronica

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Echipelor de management care isi doresc o mai buna functionare, o crestere a nivelului de interactiune si mai multa energie personala pusa in slujba companiei

Continutul trainingului managementul stresului

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Sursele de stres

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Cum functioneaza organismul uman in stres

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Relatia dintre stres si starea de sanatate generala

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Capacitatea de concentrare

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Gandirea, emotia si arta de a conduce

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Ce sa faci ca sa diminuezi stresul?

[icon name=”arrow-circle-right” class=”” unprefixed_class=””] Constructia unei vieti echilibrate si calea spre fericire

Iata cateva din temele ce vor fi abordate la managementul stresului:

  • Ce este stresul si cum se manifesta el?

  • Cum “functioneaza” stresul? Ce modificari poate produce in sanatatea noastra?

  • Distres si eustres

  • Credintele si vulnerabilitatile noastre

  • Factori de stres acuti si factori de stres cronici

  • Cum ne putem mari toleranta la stres?

  • Metode de diminuare a impacului stresului asupra noastra

[Checkmark]

Nu uita! Stresul este un fenomen pe care, din pacate, nimeni nu il poate inlatura; este parte din viata tuturor. In schimb, tu, acum, poti invata cum sa il gestionezi. Altfel, aceasta tensiune psihica iti va aduce o multime de efecte nocive, precum scaderea eficientei si a productivitatii, luarea de decizii grabite si gresite, dar si probleme grave de sanatate.

Contacteaza-ne acum!

De ce anume sa investesti in trainingul de managementul stresului?

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=””] Pentru ca vei intelege cum anume functioneaza stresul din viata ta

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=””] Pentru ca in loc sa consideri stresul o parte integrata in viata ta, vei putea invata cum sa il inlocuiesti cu o stare care nu iti va afecta sanatatea

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=””] Pentru ca intelegerea si invatarea acestor aspecte iti vor fi benefice atat in viata personala, cat si in cea profesionala

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=””] Pentru ca vei invata prin ce metode iti poti mari toleranta la stres si cum ii poti diminua impactul asupra vietii tale

Ce au spus cei ce au participat la trainingurile noastre:

Eu parerea mi-am spus-o live chiar la final si mi-o pastrez inca ! La aceasta intalnire-training am invatat, am socializat, m-am autoevaluat, mi-am descoperit punctele forte dar si pe cele slabe – pe care mi-am propus sa le imbunatatesc  Concluzie? Chiar mi-au placut cele 2 zile petrecute impreuna, nu am avut timp sa ma plictisesc ! As participa inca o data cu mare drag la ceva similar.  

A fost o reala placere sa va intalnesc, sa va cunosc si sa lucram impreuna in cadrul trainingului. Va multumesc pentru organizarea si sustinerea unui curs reusit si ma bucur ca am participat la el.  

Metodele de dezvoltare pe care le utilizam sunt:

Metodă prin care o persoană – trainerul – livrează către participanţă informaţii şi oferă feedback în raport cu intervenţiile participanţilor. Scopul este însuşirea unor informaţii şi modele de lucru pe care participanţii să le aplice în munca lor curentă. Este expresia normelor, a disciplinei si a trecutului ca bază de cunoaştere şi experienţă pentru prezent şi viitor.

Metodă prin care trainerul sau facilitatorul moderează discuţiile de grup pe marginea unei teme sau obiectiv pe care echipa urmează să-l ducă la îndeplinire. Temele sau obiective sunt uneori e natura strategica, mai ample şi nu au neapărat înglobat un indicator simplu de cuantificat. Facilitatorul intervine ori de câte ori este necesar, pentru o oferi informaţie, feedback sau pune întrebări prin care echipa să poată descoperi modalităţi noi de atingere a obiectivelor. Este expresia prezentului ca şi sursă de potenţare a viitorului. Un proces in care sunt testate limitele echipei, creativitatea si inovatia. Facilitatorul are grija de proces, de modul in care se desfasoara discutiile si dezbaterile si mai putin spre deloc, de continutul conversatiilor.

Proces prin care consultantul oferă soluţii clientului, pornind atât de la declaraţiile clientului cât şi de la observaţiile sale proprii sau rezultate în urma unor procese de audit intern. Soluţiile sunt supuse discuţiei grupului de conducere sau liderului şi pot fi modificate în aşa fel încât să servească cât mai bine scopurilor clientului. Scopul este identificarea de soluţii la probleme dificile cu care se confruntă clienţii, în momente în care timpul este critic. Consultanţa mai are şi rolul de oferi liderilor de organizaţii perspective noi asupra unor probleme cu care se confruntă aceştia, feedback şi consiliere pe termen nedefinit. Noi o denumim şi “Factorul Merlin.” Este expresia trecutului ca sursă de cunoaştere şi expertiză pentru proiectarea prezentului şi a viitorului. Este un proces intens si provocator atat pentru consultant cat mai ales pentru client.

Metoda modernă, dezvoltată în a doua parte a secolului XX. Se bazează pe capacitatea coach-ului de a oferi recadrări şi perspective noi clientului astfel încât acesta să poată observa limitările sale şi să găsească soluţii noi la care nu a avut acces până să vadă noile perspective. Coach-ul nu oferă soluţii. Contractul psihologic dintre client şi coach are la bază un grad foarte ridicat de integritate şi responsabilitate. În lipsa lor, procesul nu are sens. Scopul: deblocarea unor situaţii văzute ca şi blocaje de către client, susţiinerea unor saluturi calitative semnificative de către client, depăşirea unor provocări neobişnuite. Este expresia prezentului ca sursă de acţiune, de influenţare şi devenire a viitorului.

Metodă de dezvoltare ce are la bază împărtăşirea de experienţă de către o pesoană care nu doar că are multă experienţă dar a trecut prin situaţiile la care este expus acum clientul.

Scopul: prin întrebări, explicaţii, îndrumare şi împătăşirea de experienţă clientul este ajutat să găsească propriile soluţii la situaţiile la care este expus în acel moment. Este expresia trecutului ca sursă a viitorului.

Detalii contact

Telefon: 0770 686 119
Email: contact@trainingurispecializate.ro
contact@themarkers.ro

[Mail] [ninja_form id=7]