[Graph]

Acest curs de marketing reprezinta un program complex de training, coaching si consultanta, personalizat pentru partenerii nostri

Ce include acest curs de marketing online si marketing direct unic in Romania?

[Lightbulb]

  • Identificarea obiectivelor pe care managementul companiei doreste sa le atinga prin intermediul programului de dezvoltare profesionala
  • Identificarea nevoilor de dezvoltare ale participantilor la acest curs de marketing si evaluarea aptitudinilor si cunostintelor lor actuale.
  • Analiza campaniilor si a activitatilor de marketing actuale. Audit complet.
  • Crearea unui curs de marketing direct si marketing online conform obiectivelor si nevoilor identificate, 100% personalizat pentru compania dumneavoastra.
  • Sustinerea programului de training.
  • Feedback personalizat acordat pe o perioada de 3 luni asupra campaniilor de marketing direct.
  • Follow up curs de marketing.
  • Consultanta personalizata acordata prin telefon si email timp de trei luni de zile.
  • Materiale de training in format electronic si tiparit..

Modalitatile de lucru in cadrul cursului de marketing:

Intreg programul este in proportie de 85% practic si 15% teoretic.

Se folosesc exercitii interactive de training si team building, studii de caz, chestionare, feedback personalizat etc.Nu este un simplu curs de marketing online, ci un intreg program dedicat eficientizarii activitatilor de promovare

[Game-Controller]

Prezentarea programului propus

Ce vor avea de castigat participantii la acest curs de marketing direct si marketing online:

  • vor sti cum sa construiasca un brand si cum sa faca in asa fel incat imaginea companiei, a produselor si a serviciilor promovate sa fie cea dorita
  • vor face cunostinta cu cele mai cunoscute concepte de marketing direct
  • vor putea sa conceapa eficient mixul de marketing, adaptat obiectivelor astfel incat sa creasca rata de atingere si depasire a acestora
  • ii vor putea face pe potentialii clienti sa se identifice cu brandul pe care il reprezinta
  • vor putea construi si promova brandul companiei intr-un mod eficient, atractiv si original
  • vor afla care sunt cele mai importante studii de caz reale la nivel international. ‘’Cum sa’’ si ‘’Cum sa nu’’
  • vor cunoaste avantajele marketingului direct si cum sa profite de ele
  • vor sti care sunt canalele de marketing direct cele mai eficiente si cum sa le utilizeze si sa profite de acestea la maxim
  • vor invata cum sa conceape mesaje de marketing care sa vanda iar si iar si iar
  • vor descoperi cum sa planifice campania de marketing, de la conceperea ei si pana la raportarea finala, cum sa o eficientizeze, dar mai ales cum sa traga concluziile corecte dupa finalizarea acesteia
  • vor sti care sunt expresiile si cuvintele ce trebuie (si ce nu trebuie) folosite in conceperea mesajului de vanzare
  • vor putea concepe planul de marketing al companiei, un instrument vital pentru obtinerea succesului
  • vor putea sa aplice in cadrul campaniilor de marketing cele mai cunoscute tehnici si strategii
  • vor afla care sunt uneltele si tehnicile cele mai eficiente pentru copywiting
  • vor afla care sunt indicii si tehnicile de masurare a eficientei campaniilor de promovare
  • vor invata cum sa abordeze publicul tinta in functie de canal, de public, obiective, de produsele/ serviciile promovate
  • vor afla ce inseamna si care sunt avantajele comunicarii in mediul digital
  • vor afla cum trebuie elaborata o strategie eficienta care sa genereze rezultate in online marketing
  • vor afla care sunt canalele cele mai potrivite pentru promovarea in mediul online adaptate produselor mercantilizate
  • vor afla totul despre cum trebuie sa arate siteul, blogul, LPurile, paginile de social media astfel incat sa conduci vizitatorii catre generarea de vanzari, leaduri, conversii
  • vor sti cum sa scrie texte eficiente si de impact pentru: site, blog, campaniile de emailling, newslettere, paginile de social media, anunturile Facebook si Google AdWords, bannerele postate
  • vor sti care sunt cele mai utilizate si eficiente instrumente pe care sa le foloseasca in mediul online si cum sa le implementezi pentru compania ta
  • vor afla diferite modalitati prin care sa colecteze eficient si legal adrese de email ale potentialilor clienti si cum sa faci sa ii transformi in clienti activi

Subiectele acoperite:

(agenda acestui training, curs de marketing direct si marketing online are scop orientativ, programul de training fiind definitivat in urma aplicarii primilor pasi din acest program)

1

Ce este marketingul si de ce trebuie sa investim in marketing

2

Marketing Traditional sau Marketing Direct

3

Sustinerea unui workshop despre “Thinking outside the box”

Gandirea in afara paradigmelor vechi si cresterea capacitatii de preluare a riscului.

4

Avantajele marketingului direct

5

Strategia in marketingul direct

6

Crearea planului de marketing:

analiza SWOT, cei 4 P. stabilire obiective SMART, canalele de marketing si mixul de marketing, selectarea publicului tinta, stabilirea bugetului

7

Crearea ofertelor si comunicarea eficienta pentru campaniile de marketing

8

Tehnici pentru crearea unor oferte remarcabile

9

Marketingul online: de la crearea siteului potrivit afacerii la elemente de SEO

10

Marketingul online: de la campanii PPC la campaniile social media

Aceste cursuri de marketing online sunt unice in Romania si sunt livrate de practicieni ce implementeaza zilnic campanii de marketing

 Spunem ca nu este un simplu curs de marketing deoarece in cadrul acestui program complex lucram practic folosind studii de caz reale, exercitii, chestionare, profile si implementam life campanii pentru partenerii nostri.
De asemenea in cadrul acestor cursuri de marketing asistam clientii pe o perioada indelungata de timp la implementarea tuturor campaniilor.

Detalii contact

Date de identificare

SC The Markers Consult SRL
Reg. Com: J40/8896/2013
CIF: RO32016153

Date de contact

Sediul: Str. Hategana Nr.7, Ap.5, Sect.4, Bucuresti
Telefon: 0770 686 119
Email: contact@trainingurispecializate.ro

[ninja_form id=7]