Despre leadership in ansamblu
Toata lumea a auzit de Nelson Mandela, de Iisus Cristos, Mahatma Gandhi, de Maica Tereza. Dar ce i-a facut pe acestia oameni sa fie asa de speciali? Ce au adus ei in lume ca sa fie numele lor rostit cu atata veneratie si admiratie?
Vrei sa lasi ceva in urma ta? Cum vrei sa-si aminteasca de tine oamenii pe care i-ai cunoscut?
Ce parere crezi ca au despre tine colegii tai? Te vad ca pe un lider sau ca pe un sef? Liderii se fac sau se nasc?
Iata numai cateva intreabri dintr-un noian mare. Iti promitem un curs de leadership de mare impact, memorabil si o experienta exceptionala.
Cui se adreseaza acest curs de leadership?
[icon name=”circle-o” class=”” unprefixed_class=””] Managerilor
[icon name=”circle-o” class=”” unprefixed_class=””] Antreprenorilor
[icon name=”circle-o” class=”” unprefixed_class=””] Supervisorilor
[icon name=”circle-o” class=”” unprefixed_class=””] Team Leaderilor
[icon name=”circle-o” class=”” unprefixed_class=””] Directorilor
[icon name=”circle-o” class=”” unprefixed_class=””] Tuturor celor ce doresc sa isi dezvolte abilitatile de lider
Contacteaza-ne acum si vei primi o propunere de curs de leadership pentru compania ta
Ce include acest curs de leadership?
[icon name=”check” class=”” unprefixed_class=””] Identificarea nevoilor de training, coaching si de consultanta dar si a obiectivelor pe care managementul companiei doreste sa le atinga prin intermediul programelor de dezvoltare (intalnire de doua ore intre managementul companiei si consultanti) (aplicare formulare specifice).
[icon name=”check” class=”” unprefixed_class=””] Evaluarea nivelului de cunostinte al angajatilor, a motivatiei si a nevoilor acestora si stabilirea obiectivelor pentru training (aplicare formulare specifice).
[icon name=”check” class=”” unprefixed_class=””] Analiza strategiei, a proceselor, procedurilor si a instrumentelor utilizate in momentul de fata in sistemul de management al companiei.
[icon name=”check” class=”” unprefixed_class=””] Stabilirea unui plan personal de dezvoltare si de actiune cu fiecare dintre participanti.
[icon name=”check” class=”” unprefixed_class=””] Materiale de training in format electronic si tiparit. Participantii primesc lunar, timp de trei luni diferite materiale, teme si exercitii din partea trainerilor astfel incat procesul de dezvoltare sa aiba o eficienta cat mai mare in implementarea lui.
[icon name=”check” class=”” unprefixed_class=””] Sustinere training leadership si managementul echipelor cu scopul de a stabili cele mai bune practici pentru un sistem de management eficient dar si pentru dezvoltarea abilitatilor de leadership.
[icon name=”check” class=”” unprefixed_class=””] Redactarea si transmiterea unui raport de consultanta ce va contine feedbackul si sfaturile consultantilor Traininguri Specializate Romania.
[icon name=”check” class=”” unprefixed_class=””] Program specializat de consultanta scrisa pentru participanti.
Continutul acestui curs de leadership
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Ce este si ce nu este leadership
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Leadership vs management
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Leadership situational
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Leadership ghidat de valori si principii
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Comportamentele de leadership
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] It’s all about who!
[Documents]
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Leadership si arta supravietuirii
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Inteligenta emotionala si leadership
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Relatia viziune – leadership – cultura – strategie
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Rolul leadershipului in cresterea culturii de organizatie
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Cum esti tu ca si lider?
[icon name=”arrow-right” class=”” unprefixed_class=””] Cum ai vrea sa fii vazut?
Metodele de dezvoltare pe care le utilizam in cadrul acestui curs de leadership sunt:
Metoda prin care o persoana – trainerul – livreaza catre participanti informatii si ofera feedback in raport cu interventiile participantilor. Scopul este insusirea unor informatii si modele de lucru pe care participantii sa le aplice in munca lor curenta. Este expresia normelor, a disciplinei si a trecutului ca baza de cunoastere si experienta pentru prezent si viitor.
Metoda prin care trainerul sau facilitatorul modereaza discutiile de grup pe marginea unei teme sau obiectiv pe care echipa urmeaza sa-l duca la indeplinire. Temele sau obiective sunt uneori e natura strategica, mai ample şi nu au neaparat inglobat un indicator simplu de cuantificat. Facilitatorul intervine ori de câte ori este necesar, pentru o oferi informatie, feedback sau pune intrebari prin care echipa sa poata descoperi modalitati noi de atingere a obiectivelor. Este expresia prezentului ca şi sursa de potentare a viitorului. Un proces in care sunt testate limitele echipei, creativitatea si inovatia. Facilitatorul are grija de proces, de modul in care se desfasoara discutiile si dezbaterile si mai putin spre deloc, de continutul conversatiilor.
Proces prin care consultantul oferă solutii clientului, pornind atat de la declaratiile clientului cat si de la observatiile sale proprii sau rezultate in urma unor procese de audit intern. Solutiile sunt supuse discutiei grupului de conducere sau liderului si pot fi modificate in asa fel incat să servească cat mai bine scopurilor clientului. Scopul este identificarea de solutii la probleme dificile cu care se confruntă clientii, in momente in care timpul este critic. Consultanta mai are si rolul de oferi liderilor de organizatii perspective noi asupra unor probleme cu care se confruntă acestia, feedback si consiliere pe termen nedefinit. Noi o denumim si “Factorul Merlin.” Este expresia trecutului ca sursă de cunoastere si expertiză pentru proiectarea prezentului si a viitorului. Este un proces intens si provocator atat pentru consultant cat mai ales pentru client.
Metoda moderna, dezvoltata in a doua parte a secolului XX. Se bazeaza pe capacitatea coach-ului de a oferi recadrari si perspective noi clientului astfel incat acesta sa poata observa limitarile sale si sa gaseasca solutii noi la care nu a avut acces pana sa vada noile perspective. Coach-ul nu ofera solutii. Contractul psihologic dintre client si coach are la baza un grad foarte ridicat de integritate si responsabilitate. In lipsa lor, procesul nu are sens. Scopul: deblocarea unor situatii vazute ca si blocaje de catre client, sustiinerea unor saluturi calitative semnificative de catre client, depasirea unor provocari neobisnuite. Este expresia prezentului ca sursa de actiune, de influentare si devenire a viitorului.
Metoda de dezvoltare ce are la baza impartasirea de experienta de catre o pesoana care nu doar ca are multa experienta dar a trecut prin situatiile la care este expus acum clientul. Scopul: prin intrebari, explicatii, indrumare si impatasirea de experienta clientul este ajutat sa gaseasca propriile solutii la situatiile la care este expus in acel moment. Este expresia trecutului ca sursa a viitorului.
Iata ce spun cei ce au participat la trainingurile noastre:
As vrea sa va felicit pt cursul la care am participat. Foarte frumos organizat si lectori foarte buni! Am plecat de la training plina de inspiratie si cu un raspuns la toate situatiile cu care ma confrunt!
Va multumesc inca o data pentru experienta pe care tocmai am avut-o! Un training special, cu totul diferit fata de toate cursurile la care am participat pana acum. Relevanta maxima pentru toata activitatea mea!
O recomandare simpla si sincera pentru trainingul la care am participat: UTIL , PLACUT, mai vreau!
A fost o zi productiva. Am plecat incarcat pozitiv si cu multe idei in cap – ce vreau sa fac, ce e nevoie sa imbunatatesc, si un alt unghi din care sa ma uit din punct de vedere al conducerii echipelor.
Detalii contact
Telefon: 0770 686 119 Email: contact@trainingurispecializate.ro contact@themarkers.ro [Mail] [ninja_form id=7]