Avantajele folosirii marketingului online in detrimentul celui traditional (offline) sunt, in principal, cele referitoare la accesul, informarea, comunicarea catre client si masurarea eficientei reclamei respective. Internetul este, de asemenea, mai putin invaziv decat marketingul traditional. Oamenii pot ignora reclamele sarind peste acestea sau marcand siteurile pentru a le vizualiza mai tarziu in timpul lor liber. Companiile mici trebuie sa aiba la indemana mai multe instrumente esentiale pentru a se bucura pe deplin de beneficiile publicitatii online.
Potential mai mare pentru audienta
Un avantaj pe care il au companiile mici in cazul marketingului online este capacitatea de a ajunge la mai multi clienti. Marketerii au acces in online la milioane de consumatori, atat pe plan national cat si international. De asemenea, este mult mai usor de a ajunge la acesti clienti, si pentru mult mai putini bani, decat prin intermediul marketingului traditional.
Marketerii pot ajunge la un numar mare de oameni prin plasarea anunturilor in diferite motoare de cautare, cum ar fi Google sau Yahoo. Ei pot avea ca si tinta sa ramana pe primele pozitii din cadrul motoarelor de cautare cu ajutorul SEO (Search Engine Optimization). Se folosesc de cuvinte, expresii cheie si alte strategii pentru a obtine cele mai bune pozitii pentru reclamele afacerilor, situate pe primele pagini ale motoarelor de cautare. Acest lucru le permite sa obtina mai mult trafic si, in consecinta, o expunere mult mai buna fata de clientii potentiali.
Informatii disponibile
Informatiile despre produse sunt disponibile pe scara larga in cazul marketingului online. Companiile mici pot posta poze, descrieri si preturi pentru produsele lor pe propriul site. Acestea pot adauga, de asemenea, tutoriale video cu descrierea produselor care arata, printre altele, si avantajele cheie pe care le au fata de altele din aceeasi categorie. Ulterior, informatiile devin disponibile imediat ce produsele companiei sunt promovate online. Companiile mici pot posta si fisiere mai mari si diagrame pe siteurile lor – informatii care ar costa mult mai mult daca s-ar trimite prin metodele traditionale (print/mail, posta).
Contact mai bun cu clientii
Acesta este un alt avantaj cheie al marketingului online. Internetul permite companiilor capacitatea de a oferi o comunicare mult mai buna si mai clara cu clientii. Se pot folosi de paginile de colectare de nume, numere de telefon si adrese de email de la clienti. Aceste pagini de colectare sunt adesea primele pagini pe care clientii sau consumatorii le vad cand dau clic pe un link dintr-o reclama online. Apoi compania care are acea reclama invita persoana de a se inscrie si de a citi mai multe despre produsele sau serviciile lor.
Comunicarea poate continua prin trimitrea de emailuri periodice cu diverse informatii. Emailurile pot fi, de asemenea, trimise automat utilizand softuri speciale sau prin diversi furnizori de produse. Acest tip de comunicare ar costa mult mai mult in cazul in care s-ar folosi metodele traditionale de marketing.
Iti doresti sa afli si mai multe informatii utile atat despre marketingul online cat si despre marketingul direct? Inscrie-te la trainingul nostru intensiv ce iti va prezenta cele mai bune solutii de marketing direct si marketing online, testate in Romania si aplicabile oricand pentru orice companie. Pentru mai multe detalii, CLICK AICI!
Distribuie in social media:
<div class=”addthis_sharing_toolbox”></div>
Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania:
Te-ar putea interesa si:
[crp]