PUV (Propunere Unica de Vanzare) sau USP (Unique Selling Proposition) – reprezinta factorul sau consideratia prezentata de vanzator ca fiind motivul de baza pentru care un produs sau serviciu este diferit si mai bun decat cele concurente.

Pentru a reusi sa creezi o propunere unica de vanzare de exceptie este nevoie de cautari amanuntite si de creativitate. Iti prezentam 3 pasi care te vor ajuta sa creezi o oferta unica de vanzare care te va diferentia de competitori si in acelasi timp le va oferi consumatorilor un motiv intemeiat de a prefera produsul sau serviciul tau.

 

  1. Fiecare anunt trebuie sa contina o propunere unica de vanzare pentru consumator

Aceasta ar trebui sa sune ca in modelul urmator: „Cumpara acest produs si vei obtine acest beneficiu”. Ai grija ca benficiul sa fie unul convingator, ca in urmtorul exemplu: „Aparatul nostru de aer conditionat iti va reduce facturile la electricitate cu 25%, si, in acelasi timp, iti va pastra casa rece si confortabila”.

 

  1. Propunerea trebuie sa fie una pe care concurenta nu o ofera sau nu o poate oferi

Propunerea ta trebuie sa se diferentieze clar de cea a competitorilor, astfel incat sa fie o propunere unica de vanzare. Scoate in evidenta beneficiile pe care le ofera produsul sau serviciul tau, ca in exemplul urmator: „Folosind acest aparat de aer conditionat vei economisi energie electrica datorita pompei cu freon care raspandeste uniform aerul in intreaga camera, spre deosebire de alte aparate care doar racesc aerul din zona imediata”.

 

  1. Propunerea trebuie sa fie una puternica astfel incat sa atraga cat mai multi noi clienti

Acest lucru insemna ca mesajul nu trebuie sa fie unul banal; trebuie sa fie ceva important, ceva de care clientilor sa le pese cu adevarat. Luand acelasi exemplu, cu aparatul de aer conditionat, mesajul ar trebui sa sune in felul urmator: „In urma economiilor pe care le vei face folosind aparatul nostru de aer conditionat, vei acoperi in totalitate costul acestuia pana la sfarsitul verii”.

 

Retine urmatorul lucru: Vanzarile de succes nu inseamna sa detii produse sau servicii unice, ci doar sa stii sa le diferentiezi fata de toate celelalte existente pe piata.

 

Vrei sa afli care este cea mai buna strategie pentru dezvoltarea afacerii in care esti implicat?

Vrei sa poti pune in aplicare tehnici si strategii care sa iti mareasca vanzarile cu cel putin 15%?

Vrei sa fii un vanzator mai bun?

Atunci te invitam la Trainingul de Vanzari si Business Development. Mai multe detalii AICI!

 

Distribuie in social media:

<div class=”addthis_sharing_toolbox”></div>

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania:

Te-ar putea interesa si:

[crp]

PUV (Propunerea Unica de Vanzare) sau USP (Unique Selling Proposition) – reprezinta factorul sau consideratia prezentata de vanzator ca fiind motivul de baza pentru care un produs sau serviciu este diferit si mai bun decat cele concurente.

Pentru a reusi sa creezi un USP/PUV unic si de exceptie, este nevoie de cautari amanuntite si de creativitate. Iti prezentam 3 pasi care te vor ajuta sa creezi o oferta unica de vanzare care te va diferentia de competitori, si, in acelasi timp, oferindu-le consumatorilor un motiv intemeiat de a prefera produsul sau serviciul tau.

  1. Fiecare anunt trebuie sa contina o propunere pentru consumator

Aceasta ar trebui sa sune ca in modelul urmator: „Cumpara acest produs si vei obtine acest beneficiu”. Ai grija ca benficiul sa fie unul convingator, ca in urmtorul exemplu: „Aparatul nostru de aer conditionat iti va reduce facturile la electricitate cu 25%, si, in acelasi timp, iti va pastra casa rece si confortabila”.

  1. Propunerea trebuie sa fie una pe care concurenta nu o ofera sau nu o poate oferi

Propunerea ta trebuie sa se diferentieze clar de cea a competitorilor. Scoate in evidenta beneficiile pe care le ofera produsul sau serviciul tau, ca in exemplul urmator: „Folosind acest aparat de aer conditionat vei economisi energie electrica datorita pompei cu freon care raspandeste uniform aerul in intreaga camera, spre deosebire de alte aparate care doar racesc aerul din zona imediata”.

  1. O propunere unica de vanzare trebuie sa fie una puternica astfel incat sa atraga cat mai multi noi clienti

Acest lucru insemna ca mesajul nu trebuie sa fie unul banal; trebuie sa fie ceva important, ceva de care clientilor sa le pese cu adevarat. Luand acelasi exemplu, cu aparatul de aer conditionat, mesajul ar trebui sa sune in felul urmator: „In urma economiilor pe care le vei face folosind aparatul nostru de aer conditionat, vei acoperi in totalitate costul acestuia pana la sfarsitul verii”. Aceasta ar fi o propunere unica de vanzare.

Retine urmatorul lucru: Vanzarile de succes nu inseamna sa detii produse sau servicii unice, ci doar sa stii sa le diferentiezi fata de toate celelalte existente pe piata.

 

Vrei sa afli care este cea mai buna strategie pentru dezvoltarea afacerii in care esti implicat?

Vrei sa poti pune in aplicare tehnici si strategii care sa iti mareasca vanzarile cu cel putin 15%?

Vrei sa fii un vanzator mai bun?

Atunci te invitam la Trainingul de Vanzari si Business Development. Mai multe detalii AICI!

Pentru mai multe detalii, CLICK AICI!

Distribuie in social media:

<div class=”addthis_sharing_toolbox”></div>

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania:

Te-ar putea interesa si:

[crp]