Marketing. Strategii de marketing. Campanii de marketing. Social media marketing. Direct marketing…
Toate acestea apar in viata noastra de zi cu zi. Dar, sunt anumite aspecte de care trebuie sa avem grija indiferent de tipul campaniilor de marketing pe care le planificam. Iata, care sunt greselile, pe care antreprenorii le fac cel mai frecvent, atunci cand vine vorba de marketing.
1. Nu calculeaza cati bani, cate comenzi, cate produse ar trebui sa vanda in urma unei actiuni de marketing astfel incat sa fie profitabili.
2. Nu stabilesc o strategie pentru a masura eficienta unei campanii de marketing. Daca nu poti vedea rezultatele campaniei, e ca si cum ai arunca cu banii.
3. Investesc bani in campanii de marketing sau directii de marketing care nu sunt potrivite pentru produsul lor.
4. Considera ca produsul lor este atat de bun incat toata lumea ar trebui sa il cumpere. In acest fel nu mai reusesc sa vada feedbackul consumatorilor.
5. Povestesc prea mult despre propria companie in scrisorile de vanzare, uitand ca trebuie sa il scoata in evidenta pe potentialul client.
6. Se bucura atunci cand fac vanzari, dar nu calculeaza si rata profitului.
7. Presupun ca orice client are acelasi nivel de trai, aceeasi educatie si aceeasi viziune despre viata ca si ei.
Acestea sunt doar o parte din greselile pe care va invitam sa le evitati. Vom reveni si cu altele.
Alexandru Dinu
Trainer, Antreprenor si Specialist in Strategii de Dezvoltare
Vino si descopera mai multe AICI!