In ziua de astazi din ce in ce mai multe companii aleg campaniile de call center, ca un mediu foarte eficient de crestere a vanzarilor pruduselor sau serviciilor pe care le au in portofoliu.

Tocmai de aceea, in ziua de astazi cuvantul telesales su telemarketing nu mai este asa de necunoscut ca in urma cu cativa ani. Aceasta activitate a devenit o meserie in sine, iar agentii de telesales sunt din ce in ce mai cautati, companiile investesc din ce in ce mai mult in dezvoltarea lor.

Iata cateva dintre  elementele pe care un bun agent de vanzari prin telefon le pune in aplicare pentru a avea succes:

 

1. Este intotdeauna natural. Nu se transpune intr-o alta persoana, nu isi schimba vocea, nu se transforma intr-un robot.

2. Zambeste. Intodeauna. Stie ca zambetul se simte la telefon si ca zambind va avea sanse mult mai mari de reusita, ca ceilalti il asculta cu mai multa deschidere daca si zambeste.

3. Nu inchide convorbirea atunci cand da peste o obiectie. Pentru el o obiectie este o baza de argumentare. Trateaza fiecare obiectie si stie ca o obiectie poate insemna interes pentru produsul sau serviciul pe care il vinde.

4. Nu este descurajat de refuzuri. Stie ca nu poate avea succes in 100% din cazuri, dar in acelasi timp invata din greselile facute si incearca sa le evite la urmatoarele apeluri.

5. Nu vorbeste minute intregi neintrerupt. Il invita pe interlocutor la discutie. Apeleaza la legea care spune ca un bun vanzator vorbeste 30% din timp si asculta 70% din timp.

6. Foloseste scriptul ca pe un ghid de conversatie, nu il citeste cap-coada, robotic, nu devine monoton. Stie cum sa faca astfel incat cel de la capatul telefonului sa simta ca vorbeste cu un om, nu cu un robot.

Cu prietenie,

Alexandru Dinu
Trainer, Antreprenor si Specialist in Strategii de Dezvoltare

 

Mai multe detalii despre traininguri in telesales aici.