Toate companiile isi doresc sa imbunatateasca productivitatea pe care o au angajatii, dar cat de des isi indreapta atentia catre managementul lor intern?

Studiile arata ca un numar ingrijorator de mare de angajati nu sunt implicati si nu isi folosesc productivitatea la maximum de capacitate. Iata 3 sugestii practice – pasii pe care managementul firmei ar trebui sa ii urmeze pentru a spori productivitatea si a avea angajatii motivati.

Initiativele economice trebuie formulate si expuse astfel incat angajatii sa le poata accesa si sa poata beneficia de ele, indiferent de postul pe care il ocupa in cadrul organizatiei. Exista o tendinta naturala a managementului de a se concentra pe nevoile posturilor cele mai inalte din firma. Este de inteles, insa nu trebuie ingnorat niciun post, daca dorim rezultate si eficienta la nivel de intreaga companie. Pentru ca acest lucru sa nu devina extrem de costisitor este nevoie de un plan de management foarte bine pus la punct.

 

  1. Faceti un obicei din a oferi feedback in mod constructiv. Feedback-ul este o calitate de baza a managementului. Este abilitatea de a furniza un raspuns ce poate fi de ajutor pentru angajati, in masura in care ii incurajeaza. Asta nu inseamna neaparat ca feedback-ul este intotdeauna pozitiv – acesta nu ar mai fi management – ci doar ca e nevoie sa existe o comunicarea bine gandita si corect folosita. Daca merita, angajatii trebuie sa primeasca laude si incurajari, iar daca nu, trebuie sa fie corectati intr-o maniera potrivita.

 

  1. Respectati-va angajatii ca pe niste indivizi, nu ii tratati ca pe niste masinarii. Respectul este o cale de motivare foarte simpla si foarte eficienta, exact asa cum lipsa de respect are efectul opus. Atunci cand angajatii se simt respectati, sunt dispusi sa mearga acea “extra mila” pentru a ajuta o companie sa isi atinga scopul.

 

  1. Fiti siguri ca managementul la toate nivelurile organizatiei beneficiaza de training adecvat. Exista o tendinta in crestere a companiilor de a investi in traininguri de leadership si de a se concentra foarte putin pe supervizori si pe managerii de mijloc. Este gresit sa te concentrezi exclusiv pe traininguri pentru angajatii ce sunt mai avansati in cariera decat pentru cei ce abia incep si care au cea mai mare nevoie, de fapt.

Distribuie in social media:

<div class=”addthis_sharing_toolbox”></div>

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania:

Te-ar putea interesa si:

[crp]